Office A Office B Meeting Room Domiciliation and Permanent Representation
Office B
Office B – ideal for hosting business meeting or job interviews, equipped with all essential services, office furniture, chairs bookshelves; always ready to be used for its specific needs. It also comes with Wi-Fi, high-speed ADSL connections. Office B is bright lighted, with balcony, large window and individual conditioned air.
Features:
Two bodies office furniture
capacity for about 4 people
Utilities and Basic
equipment:
Connection Wi-Fi
High-speed ADSL
Natural light
Air conditioning
Reception and secretarial
services
Hours:
Monday to Friday
09.00-13.00
14.00 -18.00
Saturday on request
Prices:
1 hour: 18,00 € + vat
Half day:60,00 € + vat
Full day: 80,00 € + vat
Package 5 half-days: 250,00 € + vat
Package 10 half-days: 450,00 € + vat
Package 5 days: 350,00 € + vat
Package 10 days: 650,00 € + vat
Package for 30 hours only: 450,00 € + vat
Upon request can be prepared at a low price, one or more coffee brakes and various beverages, hot or cold lunch.
Ufficio ad uso esclusivo ideale
per ospitare incontri di lavoro o colloqui di selezione personale,
dotato di tutti i servizi indispensabili e arredato con scrivanie,
sedie, cassettiere, libreria, pronto per essere utilizzato da una a
più persone a seconda delle esigenze specifiche. A disposizione
internet WiFi e ADSL ad alta velocità. Office B è
luminoso, finestrato e dotato di climatizzazione
Disposizione:
Due scrivane
Capienza massima 4 persone
Dotazione di base:
Internet wi-fi
Connessione ADSL ad alta velocità
Illuminazione naturale schermabile
Ambiente climatizzato
Servizio di reception e segreteria
Orari:
Dal lunedì al venerdì
09.00 – 13.00
14.00 – 18.00
Sabato su richiesta
Prezziario:
Ora: 18,00 € + iva
Mezza giornata: 60,00 € + iva
Giornata Intera: 80,00 € + iva
Pacchetto 5 mezze giornate: 250,00 €+iva
Pacchetto 10 mezze giornate: 450,00 €+iva
Pacchetto 5 giornate intere: 350,00 € + iva
Pacchetto 10 giornate intere: 650,00 € + iva
Pacchetto 30 ore: 450,00 € + iva
A richiesta, potranno essere allestiti a costi contenuti, uno o più coffee break con varie bevande oppure dei lunch con piatti caldi e/o freddi.
Biroul ideal pentru gazduirea intalnirii de afaceri sau interviuri de angajare, dotat cu toate serviciile esentiale, mobilier de birou, scaune, dulapuri, rafturi de carti, gata oricand pentru a fi utilizat de mai multe persoane, in functie de nevoile specifice. Deasemene prevazut cu Wi-Fi, ASDL de mare viteza. Biroul B este luminos, avand balcon, ferestre largi si AC individual.
Descriere:
Doua corpuri mobilier birou
Capacitate pentru aproximativ 4 persoane
Echipament de baza:
Internet conexiune Wi-Fi
ADSL de mare viteză
Iluminat natural reglabil
Ambient climatizat
Servicii de receptie si secretariat
Orar:
De luni pana vineri
09.00-13.00
14.00-18.00
Sambata la cerere
Preturi:
Ora: 18,00 € + tva
Jumatate de zi: 60,00 € + tva
Zi intreaga: 80,00 € + tva
Pachet 5 jumatati de zi: 250,00 € + tva
Pachet 10 jumatati de zi : 450,00 € + tva
Pachet 5 zile intregi : 350,00 € + tva
Pachet 10 zile intregi: 650,00 € + tva
Pachet 30 de ore: 450,00 € + tva